تلفن پاسخگویی:

22795182 | 021-66502350

کلینیکال کیو CQ روش تشخیص اختلالات رفتاری

کلینیک نوروفیدبک توانش به عنوان بهترین مرکز نورفیدبک در تهران علاوه بر ارزیابی های بالینی در تشخیص اختلالات مختلف از تست Clinical Q  برای تشخیص اختلالاتی همچون افسردگی ، اضطراب ، بیش فعالی ، وسواس ، بیماری های دوقطبی و اسکیزوفرنی ، آسیب های بعد از حادثه ، خستگی مفرط ، بی خوابی ، اختلال خواب، اختلالات حافظه، اختلالات یادگیری، اختلالات شناختی، اختلالات هیجانی و پرخاشگری و… استفاده می نماید. در این مقاله به بررسی کلینیکال کیو CQ روش تشخیص اختلالات رفتاری می پردازیم

 

ارزیابی Clinical Q  

امواج مغزی فردی که اختلال اضطراب دارد با فرد مبتلا به اختلال یادگیری فرق دارد  ، امواج مغزی کودک بیش فعال متفاوت از کودک اوتیسم است ، امواج مغزی در نواحی مختلف مغز در جریان اختلالتی نظیر بیش فعالی ، عدم دقت و عدم تمرکز، اختلال حافظه ، اختلال یادگیری ، فراموشی ، اضطراب ، افسردگی ، وسواس اختلالات خواب ، آسیب های بعد از حادثه ، و بیماری های اعصاب و روان فرق می کند .

یکی از ابزارهای نوین تشخیص بیماری‌ها و اختلالات مغز و اعصاب و روان ارزیابی ClinicalQ می باشد. با استفاده از تست کلینیکال کیو مشخص می شود  که مشکل فرد چیست و ناشی از کدام ناحیه از مغز است. و با تجزیه تحلیل هایی که انجام می‌دهد میزان و شدت آن را تشخیص می دهد.

روش انجام ارزیابی Clinical Q

ارزیابی Clinical Q یک ارزیابی جامع با ثبت ۵ کانال امواج مغزی است. این ارزیابی به صورت یک Template جداگانه بر روی نرم افزار eProbe موجود است و با کمک مقایسه نتایج آن با دیتابیس خود، گزارش جامعی در قالب یک فایل جداگانه ارائه می دهد. ارزیابی ClinicalQ بر خلاف نقشه مغزی بر اساس دیتابیس جامعه غیر نرمال یا همان افراد دارای بیماری انجام می‌گیرد.

ارزیابی Clinical Q کمک می کند که تشخیص دهید، مرکز اختلال در مغز فرد در کدام ناحیه از مغز است و کدام ناحیه از مغز غیر طبیعی کار می‌کند.

این شیوه تشخیصی هیچگونه عوارض یا تحمل دردی برای بیمار نداشته و راحتی می توان از این شیوه تشخیصی استفاده کرد.

پس از ارزیابی های بالینی و انجام تست CQ و تعیین  دقیق محل و نوع اختلال، می توان میزان فعالیت سلولهای عصبی آن ناحیه مشکل دار  را توسط نوروتراپی و طی جلساتی به حالت طبیعی برگرداند.و  طی چندین جلسه بهبودی حاصل شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماه های زیر تماس حاصل بفرمایید.

02166570947-8

واتس آپ 09304050331  

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در reddit

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *