تلفن پاسخگویی:

22795182 | 021-66502350

درمان اختلال نارساخوانی با Forbrain فوربرین

درمان اختلال نارساخوانی با Forbrain فوربرین جز درمان های جدید می باشد. کلینیک  نوروفیدبک توانش جزو اولین کلینیک های است که جهت درمان اختلالات مختلف در کودکان و برزگسالان از  فناوری جدید فوربرین استفاده می کند. در این مقاله به بررسی درمان اختلال نارساخوانی با Forbrain فوربرین می پردازیم:

درمان اختلال نارساخوانی

علت اختلال نارساخوانی، نقص پیشرفت سلول ‏های مغز در نواحی بینایی و شنوایی می ‏باشد. شواهد قابل توجهی، منشأ عصب‏ شناسی نارساخوانی را تأیید کرده ‏اند. نارساخوانی از مهم ترین اختلالات یادگیری است. عوامل عصب روان شناختی به عنوان یکی از عوامل دخیل در ناتوانی خواندن توسط متخصصین مورد تحقیق و مطالعه قرار گرفته است.

که ماحصل این مطالعات شناسایی دامنه ای از عوامل پایه ای عصب روان شناختی در این اختالل بوده است. حافظه کاری، توجه پردازش شناختی و کارکردهای اجرایی مرکزی نقش مهمی در ناتوانی خواندن داشته . و بسیاری از مشکلات کودکان نارساخوان را تحت سیطره خود دارند. کارکردهای اجرایی (توجه، حافظه کاری، انعطاف پذیری) مجموعه کارکردهای عالی مغز می باشند.

که بروندادهای رفتار را تنظیم کرده و شامل مواردی همچون بازداری و کنترل محرک ها، حافظه کاری، انعطاف پذیری شناختی، برنامه ریزی و سازمان دهی می باشند.

درمان اختلال نارساخوانی با Forbrain فوربرین

بیشتر بخوانید: درمان با فوربرین Forbrain  

از جمله مداخلات نوین  بر روی گروه کودکان مبتلا به نارساخوانی استفاده از رویکردهایی همچون فوربرین است. بر طبق یافته ها با توجه به سودمندی فوربرین بر بهبود عملکرد دانش آموزان نارساخوان و نظر به کوتاه مدت بودن. این مداخلات  و جذاب بودن آن برای کودکان، به نظر می رسد به کارگیری روش فوربرین اختلالات  یادگیری و اختلالات دیگری. که ناشی از نقص در کارکردهای اجرایی است می تواند سودمند باشد. روش فوربرین که نوعی صوت درمانی می باشد  هدف مناسب‌سازی برای اختلالات مختلف از جمله بد شنوایی.

دیسلکسی، اختلال یادگیری، اختلال نقص توجه، اتیسم، پردازش حسی و مشکلات حرکتی توسعه داد. با استفاده از فوربرین می‌توان به بزرگسالان در مبارزه با افسردگی، یادگیری سریع تر زبان‌های خارجی، توسعه مهارت‌های ارتباطی . و افزایش خلاقیت همراه با عملکرد کاری بهتر کمک کند.

درمان اختلال یادگیری با فوربرین Forbrain

هدفون مخصوص فوربرین Forbrain  لرزش فرکانس بالا را تقویت می‌کنند. و به طور همزمان فرکانس پایین را کاهش می‌دهند تا به کاربر برای ایجاد و پردازش صدا کمک کنند. فیلتر متحرک الکترونیکی انحصاری، صداهای محیطی را قطع کرده و صدای کاربر را تقویت می‌کند. و یک ورزش حسی محکم را به سیستم عصبی می‌دهد. با استفاده از هدفون  Forbrain کاربر صدای خود را می‌شنود که با تضاد متناوب فیلتر می‌شود. این تغییر صدا یا تغییر عمدتا در آغاز کلمات گفتاری و صداهای بلند رخ می‌دهد؛ آن‌ها همچنین “صداهای شفاف” نامیده می‌شوند.

که برای زبان ساختن ضروری هستند. با شنیدن و انتخاب این ادراک جدید از نمایش صوتی، کاربر فورا و به طور ناخودآگاه تحریک cortical را بهبود می‌بخشد. استفاده  مداوم با هدفون Forbrain باعث می‌شود که: تحریک قشرcortical – برای حافظه ، گفتار ، یادگیری ، توجه و ارتباطات اجتماعی ضروری است.

استفاده از هدفون Forbrain فوربرین  باعث تغذیه مغز و در نهایت افزایش انرژی بدن می شود. مطالعات صورت گرفته نشان می دهند که فوربرین سیستم عصبی مغز را تقویت کرده و در نتیجه، سیستم عصبی نیز بر روی سایر سیستم های بدن اثر مثبت می گذارد. این اثر نمی تواند کوتاه مدت باشد بلکه با فوربرین  می توان به واقع سیستم مغز را مجدداً سازماندهی کرد. بنابراین مداخله فوربین  به عنوان یک مکانیسم تأثیرگذار بر نارساخوانی در دانش آموزان و راهی. مناسب برای بهبود پیشایندها و پسایندهای آن محسوب می شود.

درمان اختلال یادگیری با فوربرین Forbrain

با توجه به سودمندی بر بهبود کارکردهای اجرایی دانش آموزان نارساخوان و نظر به کوتاه مدت بودن. این مداخله و جذاب بودن آن برای کودکان، به نظر می رسد. به کارگیری این روش بر اختلالات یادگیری همچون اختلال ریاضی و اختلال نوشتن و اختلالات دیگری که ناشی از نقص در کارکردهای اجرایی موثر می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فوربرین و برگزاری جلسات آن با شماره های 8-02166570947 یا شماره واتس آپ 09304050331  تماس حاصل بفرمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در reddit

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *