تلفن پاسخگویی:

22795182 | 021-66502350

افسردگی در بزرگسالان و درمان آن

احساس ناراحتی یا غمگینی بخشی عادی از زندگی است. اما وقتی غم و اندوه  زیاد می شود حتی و بلند شدن از رختخواب را دشوارتر می کند. یا زمانی که هیچ یک از فعالیت‌های قبلی‌ دیگر سرگرم‌کننده یا هیجان‌انگیز به نظر نمی‌رسد، یا اگر احساس ناامیدی نسبت به احساس بهتر شدن دارید (یا حتی فکر خودکشی می‌کنید)، این نشانه‌ای است که غم و اندوه به افسردگی تبدیل شده است. معمولاً چنین حالت هایی موقتی و قابل کنترل هستند. اما بدون کمک درمان  بسیار مشکل می شود.  افسردگی در بزرگسالان و درمان آن

افسردگی در بزرگسالان و درمان آن

افسردگی از آن دسته بیماری‌های روان است که اگر زود متوجه آن شوید، می‌توانید به راحتی آن را کنترل و درمان کنید و به زندگی نرمال بازگردید و اگر هم آن را نادیده‌ بگیرید، به قدری می‌تواند پیشرفت کند که زندگی عادی شما را به طور کلی مختل کند و در برخی از موارد نیز می‌تواند باعث بروز تفکر آسیب به خود و خودکشی در فرد مبتلا شود.

افراد مبتلا به افسردگی برای انجام کارها، ادغام در گروه های اجتماعی و انطباق با شرایط جدید سخت تری دارند.

 

بیشتر بخوانید :درمان افسردگی با نوروفیدبک Neurofeedbaak

 

افسردگی یک اختلال روانی رایج است که افراد در هر سنی را تحت تاثیر قرار می دهد. 20 درصد از جمعیت جهان در طول زندگی خود با دوره های افسردگی سر و کار دارند. همچنین، 30 درصد از افراد مبتلا به افسردگی به تنهایی از داروهای ضد افسردگی یا روان درمانی سود نمی برند.

نوروفیدبک می تواند در بهبود سلامت روان برای کسانی که به داروهای ضد افسردگی یا درمان پاسخ نداده اند مفید باشد. نوروفیدبک یک روش غیر تهاجمی است که می تواند عملکرد اجرایی را بهبود بخشد و علائم افسردگی را کاهش دهد. علاوه بر این، عوارض جانبی محدود است. این می تواند یک عمل مفید برای بیماران مبتلا به افسردگی مقاوم به درمان باشد.

در مرکز نوروفیدبک تهران با به کار گرفتن پیشرفته ترین امکانات و ابزارهای نوروتراپی در خدمت مراجعین عزیز می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید. شما می توانید جهت استفاده از خدمات بهترین مرکز نوروفیدبک در تهران با شماره‌های 8-02166570947 و یا واتس آپ 09304050331  تماس حاصل فرمایید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در reddit

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *