تلفن پاسخگویی:

22795182 | 021-66502350

نوروفیدبک چطور به درمان اضطراب کمک می کند

اضطراب یک اختلال روانی شایع است که کودکان و بزرگسالان را  تحت تاثیر قرار می دهد. افراد مبتلا به اختلالات اضطرابی می توانند نگرانی مزمن، ترس، مشکل در آرامش، بی قراری یا احساس بی قراری و تحریک پذیری را تجربه کنند. هنگامی که اضطراب شدید باشد، می تواند بر توانایی فرد برای مدیریت فعالیت ها و روابط روزانه خود تأثیر بگذارد. در این مقاله به اینکه  نوروفیدبک  چطور به درمان اضطراب کمک می کند  کاهش اضطراب با می پردازیم

اضطراب

اضطراب به طرق مختلف ظاهر می شود. هم در کودکان و هم در بزرگسالان رخ می دهد و ممکن است گذرا، مزمن یا به سادگی به عنوان استرس ظاهر شود. بزرگسالان و کودکانی که زندگی روزمره آنها به دلیل اضطراب مختل شده است، علائم مختلفی از ترس و تنگی نفس، تپش قلب، احساس عذاب قریب الوقوع، و مشکل در مدیریت کلی حالات عاطفی خود را تجربه می کنند. همه این علائم را می توان با درمان نوروفیدبک با موفقیت درمان کرد و از بین برد.

اضطراب و بی قراری می تواند منجر به خستگی و مشکل در حفظ تمرکز یا تمرکز شود. به زودی، وظایف روزمره مانند یک بار سنگین احساس می شوند. نگرانی خوابیدن را سخت تر می کند.

نوروفیدبک چطور به درمان اضطراب کمک می کند

اضطراب و استرس می تواند منجر به مشکلات سلامتی شود. به طور خاص، استرس یا اضطراب کنترل نشده می تواند بر تولید آدرنالین و کورتیزول تأثیر بگذارد، تولید هورمون های رشد را کاهش دهد و منجر به فعال شدن غیر طبیعی سیستم ایمنی و پاسخ های التهابی در بدن شود.

نوروفیدبک چطور به درمان اضطراب کمک می کند

درمان نوروفیدبک روشی برای آموزش مغز است که ثابت شده است با موفقیت اضطراب را درمان می کند.نوروفیدبک روشی غیر مداخله جویانه برای کاهش علائم اختلالات اضطرابی و بهبود عملکرد روزانه است.

زندگی با اضطراب می تواند طاقت فرسا باشد – اما نیازی نیست که اینطور بماند. مزیت اصلی درمان نوروفیدبک این است که می تواند به مغز شما کمک کند تا خود را آرام کند و استفاده از راهبردهای مقابله ای که قبلاً دارید – یا توسعه راهبردهای جدید را برای شما آسان تر می کند. نوروفیدبک ابزاری عالی برای کاهش اضطراب  است.

یک مطالعه افراد مبتلا به اضطراب را که 30 جلسه نوروفیدبک EEG دریافت کردند، تحت نظر قرار داد. پس از درمان، معیارهای اضطراب به طور قابل توجهی کاهش یافت. علاوه بر این، یک سال پس از درمان، بیماران همچنان احساس بهتری داشتند و بهبود خلق و خوی خود را از درمان حفظ کرده بودند.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره‌های 8-02166570947 و یا واتس آپ 09304050331  تماس حاصل فرمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در reddit

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *