تلفن پاسخگویی:

22795182 | 021-66502350

هزینه نقشه مغزی-قیمت نقشه مغزی، تعرفه نقشه مغزی در سال 1402، نقشه مغزی ارزان

یکی از دغدغه های افراد  برای انجام نقشه مغزیQEEG  ، هزینه نقشه مغزی QEEG  و قیمت نقشه مغزی QEEG است .در این مطلب به موضوع هزینه نقشه مغزیقیمت نقشه مغزی، تعرفه نقشه مغزی در سال 1402، نقشه مغزی ارزان در کلینیک نوروفیدبک توانش می پردازیم

هزینه نقشه مغزی-قیمت نقشه مغزی، تعرفه نقشه مغزی در سال 1402، نقشه مغزی ارزان

 در کلینیک کاردرمانی – گفتاردرمانی توانش با مدیریت دکتر مهدی جهانی و دکتر ندا قدمگاهی  علاوه بر ارائه خدمات در زمینه ADHD ، بیش فعالی ، نقص توجه و تمرکز، اتیسم، اختلالات یادگیری، تاخیر حرکتی ، لکنت ، تاخیر کلامی، مشکلات رفتاری ،مشکلات روان شناسی ، نافرمانی ، لجبازی، مهارت های اجتماعی،  فلج مغزی CP ، آلزایمر، پارکینسون سکته مغزی، اضطراب و افسردگی کودکان  و برزگسالان  بیماری های عصبی بزرگسالان و نوروساینس خدمات  نقشه مغزی QEEG  نیز  انجام  می شود.

نقشه مغزی QEEG، یکی از تست های  بسیار دقیق و کارآمد برای تشخیص اختلالات مغزی  است که فعالیت الکتریکی را در قالب الگوهای امواج مغزی اندازه گیری می کند.

هزینه نقشه مغزی

مشخصات امواج مغزی ما و تجربه روزانه ما از جهان جدایی ناپذیر هستند. هنگامی که امواج مغزی ما از تعادل خارج می شود، مشکلات مربوطه در سلامت عاطفی یا عصبی-فیزیکی ما وجود خواهد داشت. تحقیقات الگوهای امواج مغزی مرتبط با انواع شرایط عاطفی و عصبی را شناسایی کرده است.

برانگیختگی بیش از حد در برخی مناطق مغز با اختلالات اضطرابی، مشکلات خواب، کابوس‌های شبانه، هوشیاری بیش از حد، رفتار تکانشی، عصبانیت/پرخاشگری، افسردگی آشفته، درد مزمن عصبی و اسپاسم مرتبط است. کم برانگیختگی در نواحی خاص مغز منجر به انواعی از افسردگی، کمبود توجه، درد مزمن و بی خوابی می شود. ترکیبی از کم برانگیختگی و برانگیختگی بیش از حد در موارد اضطراب، افسردگی و ADHD دیده می شود.

بی ثباتی در ریتم مغز با تیک، اختلال وسواس فکری، رفتار تهاجمی، خشم، دندان قروچه، حملات پانیک، اختلال دوقطبی، میگرن، نارکولپسی، صرع، آپنه خواب، سرگیجه، وزوز گوش، بی اشتهایی/بولیمی، هیپوگلیسمی و دیابت، PMT مرتبط است.

قیمت نقشه مغزی QEEG  بستگی به عوامل مختلفی از جمله میزان تخصص  فرد،  استفاده از دستگاه های به روز و جدید  دارد. برای نقشه برداری مغز حتما به افراد دارای صلاحیت  و تخصص مراجعه کرد .

با توجه به این که نقشه مغزی یک روش بدون تهاجم است  تا کنون عوارض خاصی برای آن گزارش نشده است.  زیرا الکترودها بر روی پوست سر بیمار نصب می شود و عملا هیچ چیزی وارد مغز نمی شود. بنابراین نقشه مغزی نه تنها مضراتی ندارد بلکه کلی اطلاعات به درمانگر و مراجع در خصوص سیستم های شناختی مغزش می دهد و باعث یک سنجش دقیق می شود.

هزینه نقشه مغزی به همراه تفسیر توسط متخصص علوم اعصاب  در مراکز مختلف می تواند متفاوت باشد نقشه مغزی در کلینیک توانبخشی و نوروفیدبک توانش در یک جلسه و حدود 20 تا 30 دقیقه انجام می شود. لازم به ذکر است جهت اطلاع از قیمت نقشه مغزی QEEG در کلینیک توانبخشی و نورفیدبک توانش با شماره کلینیک تماس بگیرید.

کلینیک توانبخشی و نورفیدبک توانش با بیمه بانک تجارت قرارداد دارد و افراد مشمول می‌توانند بدون پرداخت هزینه، نقشه  مغزی را انجام دهند و از سایرخدمات کلینیک به طور رایگان بهرمند گردند. همچنین سایر مراجعین نیز می‌توانند در این کلینیک از خدمات بیمه‌های تکمیلی خود استفاده نمایند، بدین‌صورت که رسید هزینه‌ای را که پرداخت می‌کنند از کلینیک دریافت و آن را تحویل بیمه تکمیلی خود می‌دهند تا هزینه درمانی پرداخت گردد.

 

 

هزینه نقشه مغزی-بهترین کلینیک نقشه مغزی

بیشتر بخوانید: نقشه مغزی الکتروانسفالوگرافی کمی (QEEG)چیست

 

نقشه مغزی  QEEG  اطلاعات زیادی را در مورد  چگونگی عملکرد مغز به ما می دهد که از این اطلاعات و برای انتخاب و  تعیین  بهترین و مؤثرترین پروتکل های درمانی که  به تغییر مغز و بهبود و افزایش عملکرد کلی آن  می پردازد استفاده کنیم. گاهی برای استفاده از درمان های نوروتراپی مثل  نوروفیدبک، CES  و TDCS ابتدا باید  نقشه مغزی انجام شود .

هزینه نقشه مغزی  QEEG

هزینه نقشه مغزی QEEG سالانه سازمان نظام پزشکی تعرفه مشخصی را برای انجام نقشه مغزی QEEG  اعلام می کند اما در بسیاری از کلینیک های نوروتراپی نقشه مغزی  QEEG با قیمت های بسیار بالاتر از تعرفه نظام پزشکی انجام می شود . در  کلینیک نوروفیدبک توانش هزینه نقشه مغزی QEEG با قیمتی پایین تر از تعرفه نظام پزشکی زیر نظر دکتر مهدی جهانی دکتری علوم اعصاب انجام و تفسیر می شود .

در کلینیک نورفیدبک توانش مراجعین  می‌توانند از خدمات بیمه‌های تکمیلی خود استفاده نمایند، بدین‌صورت که رسید هزینه‌ای را که پرداخت می‌کنند از کلینیک دریافت و آن را تحویل بیمه تکمیلی خود می‌دهند تا هزینه درمانی پرداخت گردد.

هزینه نقشه مغزی-بهترین کلینیک نقشه مغزی

بیشتر بخوانید: تفاوت نقشه مغزی QEEG با نوار مغزی EEG

عوارض نقشه مغزی 

در زمینه عوارض نقشه مغزی، چون QEEG نقشه برداری از مغز یک روش غیر تهاجمی است  تا کنون عوارض خاصی برای آن گزارش نشده است. چون  الکترودها بر روی پوست سر مراجع نصب می شود و عملا هیچ چیزی وارد مغز نمی شود. بنابراین نقشه مغزی نه تنها مضراتی ندارد بلکه کلی اطلاعات به درمانگر و مراجع در خصوص سیستم های شناختی مغزش می دهد و باعث یک سنجش دقیق می شود.

هزینه نقشه برداری مغزی به همراه تفسیر توسط متخصص علوم اعصاب  در مراکز مختلف می تواند متفاوت باشد اما در حالت کلی بین 300 تا 400 هزار تومان است. نقشه مغزی در کلینیک توانبخشی و نوروفیدبک توانش در یک جلسه و حدود 20 تا 30 دقیقه انجام می شود.

جهت آگاهی بیشتر در مورد نقشه مغزی و قیمت نقشه مغزی ، هزینه نقشه مغزی   می‌توانید با بهترین مرکز تهیه نقشه مغزی در تهران با شماره‌های 8-02166570947 و یا واتس آپ 09304050331  تماس حاصل فرمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 4.5]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در reddit

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *