تلفن پاسخگویی:

22795182 | 021-66502350

فواید نوروفیدبک برای کودکان  

یکی از مسائلی که ذهن بسیاری از  پدر و مادرها را مشغول کرده  تنها چیزی که می خواهید این است که شاهد موفقیت فرزندتان در زندگی باشید. اگر فرزند شما از یک مشکل یا اختلال مبتنی بر مغز رنج می برد، عملکرد روزانه دشوارتر می شود که می تواند خانواده ها را تحت فشار قرار دهد. مسائل مبتنی بر مغز می تواند شامل همه چیز باشد، از اضطراب و افسردگی گرفته تا ناتوانی های یادگیری و مسائل رفتاری. والدین اغلب برای یافتن روش درمانی مناسب تلاش می کنند تا اطمینان حاصل کنند که فرزندشان می تواند بزرگ شود و به یک بزرگسال سازگار تبدیل شود و موفقیت تحصیلی، شغلی و شخصی را تجربه کند. موفقیت در سالهای شکل گیری جوانی آنها بسیار مهم است.استفاده از روش نوروفیدبک برای کودکان مفید است . در ادامه به فواید نوروفیدبک برای کودکان  می پردازیم :

نوروفیدبک چیست؟

نوروفیدبک یک رشته علمی اثبات شده  با تکنیک های مبتنی بر علم و دانش است که ذهن را به عملکرد واقعی خود باز می گرداند.

نوروفیدبک در مورد کشف و به کارگیری قدرت ذهن شما برای التیام، تسکین درد، غلبه بر افسردگی و تجدید روحیه است.

بدون قرص و دارو جسم و روان  و مشکلات عصبی را درمان می کند

نوروفیدبک یک روش بدون درد و غیر تهاجمی.

نوروفیدبک طبیعی و بدون دارو است.

فواید نوروفیدبک برای کودکان

فواید نوروفیدبک برای کودکان  
فواید نوروفیدبک برای کودکان
  1. نوروفیدبک طبیعی و بدون دارو است.

نوروفیدبک با یک قرار اولیه برای گرفتن آنچه به عنوان نقشه مغز شناخته می شود، شروع می شود و به دنبال آن یک نوار مغزی کمی برای شناسایی جایی که مغز در تلاش است تا بهترین عملکرد خود را داشته باشد، انجام می شود. هنگامی که این مورد شناسایی شد، پروتکلی برای هدف قرار دادن مناطقی از مغز که نیاز به بهبود دارند ایجاد می شود. جلسات نوروفیدبک که بعد از آن انجام می شود شامل تماشای صفحه کامپیوتر توسط بیمار می شود که در آن مغز تحریک می شود و برای ایجاد امواج مغزی سالم تر به طور طبیعی پاداش می گیرد. این یک فرآیند طبیعی است که به مغز می آموزد تا در بهترین حالت خود عمل کند.

  1. نوروفیدبک کودک را برای آینده ای با موفقیت تحصیلی آماده می کند.

کودکانی که در جلسات نوروفیدبک شرکت می‌کنند، شاهد پیشرفت‌هایی در نمرات، توانایی حفظ تمرکز در کلاس، سازماندهی و برنامه‌ریزی وظایف بهتر و موارد دیگر هستند. ایجاد عادات مثبت مدرسه در اوایل به طور مستقیم بر موفقیت دانش آموز در آینده تأثیر می گذارد. شروع خوب در تحصیل برای دستیابی به موفقیت تحصیلی در طول زندگی کودک ضروری است.

  1. نوروفیدبک مشکلات رفتاری را کاهش می دهد.

هدف جلسات نوروفیدبک آموزش مغز برای عملکرد آرام تر و در نهایت کارآمدتر است. به عنوان مثال، اگر مغز کودک بتواند اطلاعات را راحت‌تر پردازش کند، احتمال بروز عصبانیت کمتر است زیرا کودک قادر به عملکرد موفقیت‌آمیز است. والدین کودکانی که نوروفیدبک انجام می دهند شاهد کاهش سایر رفتارهای منفی بوده اند.

فواید نوروفیدبک برای کودکان  
فواید نوروفیدبک برای کودکان
  1. نوروفیدبک مدت و کیفیت خواب را بهبود می بخشد.

خواب خوب شبانه بخش مهمی از داشتن یک زندگی موفق است و این به ویژه در مورد فرزند شما صادق است. اگر کودک شما شب ها خوب نخوابد، هم در میزان خواب و هم کیفیت خواب، کودک شما نمی تواند بهترین عملکرد خود را داشته باشد. این بدان معنی است که آنها نمی توانند تمرکز خود را در کلاس حفظ کنند، تکالیف را به پایان برسانند، تست ها را به طور موثر انجام دهند و موارد دیگر و باعث عقب افتادن آنها شود. آموزش مغز نوروفیدبک برای بهبود خواب، از جمله آسان‌تر کردن به خواب رفتن، خواب ماندن و دریافت کیفیت خواب مورد نیاز برای داشتن یک روز موفق بعد، کار می‌کند.

  1. نوروفیدبک در کودکان بادوام و دائمی است.

تغییرات مغزی که در نتیجه نوروفیدبک ایجاد می شود، بادوام و دائمی هستند. بنابراین، نوروفیدبک واقعاً مراقبت اصلاحی است. اگر پس از نوروفیدبک، مغز توهینی دریافت کرد، مانند آسیب فیزیکی یا بیماری که بر مغز تأثیر می گذارد، ممکن است فرد برای اصلاح این مشکلات نیاز به بازگشت به نوروفیدبک داشته باشد.

در مرکز نوروفیدبک توانش خدمات نوروفیدبک جهت بهبود قدرت تمرکز و تقویت حافظه انجام می شود و شما می توانید با مراجعه به مرکز و گذراندن دوره های تقویت حافظه از روش نوروفیدبک در بهبود عملکرد مغز خود استفاده کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 8-02166570947 و یا واتس آپ 09304050331  تماس حاصل فرمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در reddit

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *