تلفن پاسخگویی:

22795182 | 021-66502350

فواید نوروفیدبک برای بزرگسالان

تغییرات هیجانی و خلقی و احتمالا اختلال در روابط بین فردی، مشکلات توجه و تمرکز ، به هم ریختگی، عدم تحمل استرس، افسردگی ، اضطراب  مهم ترین اختلالات روانی و رفتاری  هستند که بزرگسالان را درگیر  آن هستند . روش هایی درمانی مختلی همچون درارو درمانی ، رواندرمانی و  نورتراپی در این زمینه می تواند به بزرگسالان کمک کند اینکه کدام روش درمانی مناسب تر است را پزشک و تخصص تشخیص می دهد در این میان نوروفیدبک، روشی مناسب برای بزرگسالان می باشد. در این مقاله به  فواید نوروفیدبک برای بزرگسالان می پردازیم

فواید نوروفیدبک برای بزرگسالان

فواید نوروفیدبک برای بزرگسالان

نوروفیدبک علائم اضطراب را کاهش می دهد. نوروفیدبک روشی غیر مداخله جویانه برای کاهش علائم اختلالات اضطرابی و بهبود عملکرد روزانه است.

نوروفیدبک می تواند دوره های افسردگی را کاهش دهد.

نوروفیدبک یک روش غیر تهاجمی است که می تواند عملکرد اجرایی را بهبود بخشد و علائم افسردگی را کاهش دهد. علاوه بر این، عوارض جانبی محدود است. این می تواند یک عمل مفید برای بیماران مبتلا به افسردگی مقاوم به درمان باشد.

نوروفیدبک توجه و تمرکز را بهبود می بخشد.

اهمیت نوروفیدبک از توانایی آن در آموزش ذهن برای کمک به خود ناشی می شود. درمان نوروفیدبک می تواند به طور خاص به مناطقی از مغز کمک کند تا تمرکز  کند و منجر به افزایش یادگیری و عملکرد در مدرسه و محل کار شود.

نوروفیدبک ثبات عاطفی را فراهم می کند.

نوروفیدبک به مغز کمک می‌کند تا یاد بگیرد که خود را به روشی سالم‌تر تنظیم کند، بنابراین کنترل هیجانی آنقدر سخت نیست، حتی زمانی که تجربه‌های سختی را تجربه می‌کنید. علاوه بر این، الگوی گیر کردن مغز در افکار منفی (نشخوار فکری) را تغییر می‌دهد و به تنظیم بهتر خلق و خو کمک می‌کند. به طور خلاصه، جلسات نوروفیدبک می تواند به طور قابل توجهی به بهبود سلامت مغز کمک کند.

نوروفیدبک به درمان علائم PTSD کمک می کند.

مطالعه ای که بر روی بیماران مبتلا به PTSD انجام شد نشان داد که نوروفیدبک باعث کاهش مشکلات رها شدن، اختلال هویت و همچنین بهبود عملکرد مغز و تنظیم تأثیر می شود

جهت اطلاعات بیشتر با شماه های زیر تماس حاصل بفرمایید.

02166570947-8

واتس آپ 09304050331  

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در reddit

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *