تلفن پاسخگویی:

22795182 | 021-66502350

بهترین مرکز نوروفیدبک در تهران

بهترین مرکز نوروفیدبک در تهران با استفاده از جدید ترین و به روزترین امکانات و تجهیزات نوروتراپی و با بکارگیری نوروتراپیست های مجرب همه روزه از ساعت 9 صبح لغایت 8 شب در خدمت مراجعین عزیز می باشد.

بهترین مرکز نوروفیدبک در تهران

سلامت روان یکی از مهم‌ترین فاکتورهای پیشرفت هر فردی است. عده ای از افراد بنا به دلایل محتلف دچار نشانه های روانشناختی. از جمله ترس، استرس، اضطراب وسواس، افسردگی، اختلال یادگیری، اختلال خواب، بیش فعالی ، عدم توجه و تمرکز و… می شوند.

که باعث می شود عملکردهای تحصیلی، شغلی و اجتماعی و سلامت جسم و روان شان دچار مشکل شود. و برای رفع این موضوع اقدام به درمان های مختلف کنند. درمان های جدید  نوروساینس یکی از روش های درمان اختلالات روان شناختی است که همگی بدون دارو و عوارض جانبی می باشند.

درمان های نوروساینس در واقع روی نورون ها و امواج مغزی کار می کند.

که به اصطلاح از تعادل خارج و تحلیل رفته و باعث شده فرد دچار انواع مشکلات روانشناختی شده است. با استفاده از  ابزارها  نورویساینس بر روی امواج مغزی آسیب دیده کار می شود و باعث می شوند. که مغز بر روند طبیعی خود برگردد و وقتی سیستم شناختی مغز درست کار کند رفتارهای فرد هم رفتارهای سالمی خواهد شد.

بهترین مرکز نوروفیدبک

بهترین مرکز نوروفیدبک تهران

ابزارهای نوروساینس نه تنها عوارضی ندارد بلکه یک نوع باشگاه مغز است و از آنها به عنوان تقویت سیستم های شناختی مغز استفاده می شود.

برای دانش آموزان و  برای پشت کنکوری ها استفاده می شود تا توجه و تمرکزشان بالا رود و بتوانند خوب تست بزنند.

درمان های نوروساینس نه تنها برای بیماری های روانشناختی بلکه برای برخی از بیماری های جسمی از جمله وزوز گوش ، لکنت زبان ، شب ادراری ، دردهای مزمن ، میگرن و… هم استفاده می شود.

یکی از مهم ترین درمانهای  نوروتراپی ، درمان نوروفیدبک است که اگر در بهترین مرکز نوروفیدبک در تهران و همراه با انجام تست

انجام نوروفیدبک در بهترین مرکز نوروفیدبک تهران

در مرکز نوروفیدبک در تهران، ابتدا متخصص نوروتراپیست شرح حال مختصری از مراجع دریافت کرده و یادداشت می کند. سپس مراجع روی صندلی مخصوص روبروی نمایشگر می نشیند. با آماده شدن مراجع، درمانگر سنسورهای حس گر را روی نقاط مشخص. از سر مراجع قرار می دهند که این سنسورها وظیفه دارند فعالیت های الکتریکی مغز را تشخیص داده و در نمایشگر نشان دهند. سپس در حالی که مراجع با آرامش روی صندلی قرار گرفته است از او می خواهند.

که بازی نمایش داده شده روی صفحه را بدون استفاده از دست و صرفا با امواج مغزی خودش انجام دهد. اگر به درستی انجام داد دستگاه نوروفیدبک برای او امتیازی ثبت می کند و انجام غلط را هشدار می دهد. با این کار شخص می تواند درستی یا نادرستی امواج مغزی خود را تشخیص داده و آن ها را به مرور زمان اصلاح کند.

بهترین مرکز نوروفیدبک

کلینیک توانبخشی و توانمندسازی عصبی توانش، یکی از تخصصی ترین مراکز توانبخشی، نوروفیدبک و مشاوره در تهران. با فراهم کردن بهترین تجهیزات روز دنیا در زمینه ی درمان های تکنولوژیک و همچنین گرد هم آوردن بهترین متخصصین در حوزه های مختلف از جمله متخصص نوروتراپیست و درمان با نوروفیدبک.

سعی ارائه خدمات مناسب و کاربردی به مراجعین خود داشته و دارد و با سابقه درخشان خود. به عنوان بهترین مرکز نوروفیدبک در تهران شناخته می شود.

برای مشورت درمورد بهترین مرکز نوروفیدبک در تهران می‌توانید با  شماره های 8-02166570947 یا شماره واتس آپ 09304050331 تماس بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در reddit

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *