تلفن پاسخگویی:

22795182 | 021-66502350

هزینه نوروفیدبک،بهترین مرکز نوروفیدبک تهران

یکی از خدمات کلینیک توانش درمان مکمل نوروفیدبک می باشد که بر پایه ارزیابی های استاندارد و اصولی پروتکل مناسب زیرنظر متخصصین توانبخشی و علوم اعصاب انتخاب می شود.هزینه نوروفیدبک،بهترین مرکز نوروفیدبک تهران

نوروفیدبک چیست؟

یکی از روش های درمانی در کلینیک نوروفیدبک توانش روش نوروفیدبک می باشد . در ادامه به روش نوروفیدبک می پردازیم و سپس در مورد به هزینه نورفیدبک و بهترین مرکز نوروفیدبک درتهران توضیح می دهیم

در حالی که اکثر افراد عملکرد مغزی طبیعی دارند، برخی افراد نیز  در عملکرد های مغزی دچار مشکل هستند  که بر زندگی روزمره آنها تأثیر می گذارد یکی از روشهای درمانی موثر برای این افراد نوروفیدبک می باشد. نوروفیدبک راهی برای آموزش فعالیت مغز است. برای درک نوروفیدبک، ابتدا باید کمی در مورد امواج مغزی بدانیم.

امواج مغزی، تکانه های الکتریکی هستند که هنگام ارتباط سلول های مغز با یکدیگر تولید می شوند. امواج مغزی چیزهای زیادی در مورد احساس و عملکرد به ما می گوید. عادات فکری شماسطح استرس، خلق و خوی اساسی و عملکرد کلی مغز را نسان می دهد

در نوروفیدبک با استفاده از حسگرهای روی پوست سر نصب می شود می توانیم این فعالیت را اندازه گیری کنیم و تشخیص دهیم که چه فعالیت خاصی باعث علائم یا اختلال در عملکرد می شود. در طول یک جلسه نوروفیدبک، آنچه که مغز شماواقعاً انجام می‌دهد را با آنچه که دوست دارید انجام دهد مقایسه می‌کنیم. وقتی مغز شما به حالت  متعادل تری نزدیک می شود، با یک پاسخ مثبت روی صفحه کامپیوتر پاداش می گیرید. معمولاً این «بازخورد عصبی» به شکل یک بازی ویدیویی، موسیقی یا فیلم است.

زمانی که به مراجع صداها و تصاویر نمایش  داده شده  را می بیند  امواج ثبت شده بر روی صفحه کامپیوتر نشان می دهد  که چه زمانی مغز به سطح کارآمدتری نزدیک می شود و چه زمانی نه.  درست مانند تمرینات بدنی که ماهیچه‌های خاصی را  تقویت می کنند، هرچه مغز  برای رسیدن به موقعیت بهتر و کارآمدتر تمرین کند، عملکردش بهبود می یابد . درمان نوروفیدبک مانند یادگیری هر مهارت جدید، به نیاز به زمان و تکرار دارد.

بنابراین با استفاده از روش مکمل نوروفیدبک  می توان به مدیریت یا تنظیم عملکرد مغز پرداخت تا به شیوه ای سالم تر عمل کند. این امر با جلسات آموزشی مکرر با استفاده از یک برنامه نوروفیدبک کامپیوتری به دست می آید که به سیستم عصبی مرکزی می آموزد تا فرکانس های امواج مغزی را سازماندهی و تنظیم کند.

برخی تحقیقات نشان می دهد که EEG ممکن است به کاهش علائم ADHD در کودکان کمک کند. فعالیت مغز در میان افراد مبتلا به ADHD گاهی با افزایش قدرت امواج تتا، امواج مغزی کندتر و کاهش قدرت امواج بتا، امواج مغزی سریعتر همراه است. سپس EEG ممکن است برای کمک به کودکان در یادگیری تغییر نسبت این دو نوع امواج مغزی استفاده شود.

در کلینیک نورفیدبک توانش به عنوان بهترین مرکز نوروفیدبک تهران در هزینه نوروفیدبک به قیمت و تعرفه دولتی انجام می شود

بهترین مرکز نورفیدبک تهران

یکی از کاربردهای روش نوروفیدبک افزایش عملکرد مغز است. نوروفیدبک پتانسیلی برای بازآموزی فعالیت امواج مغزی دارد.

همچنین می‌توان از نوروفیدبک جهت  بهبود تمرکز و تمرکز، عملکرد شناختی و کنترل عاطفی و …. استفاده کرد.

مرکز نوروفیدبک توانش یکی از نخستین مراکز نوروفیدبک در  تهران  بود که با فراگیری و تثبیت جایگاه  درمان با استفاذه از روش نوروفیدبک در درمان بسیاری از مشکلات و ناهنجاری ها و آسیب های مغزی و روانی  در ایران اقدام به ارائه خدمات نمود.

هزینه نوروفیدبک،بهترین مرکز نوروفیدبک تهران
یکی از خدمات کلینیک توانش درمان مکمل نوروفیدبک می باشد

درمان های نوروتراپی جز پیشرفته محسوب می شوند که می توانند طیف وسیعی از اختلالات روانشناختی را بهبود بخشند.

هزینه نوروفیدبک،بهترین مرکز نوروفیدبک تهران

با توجه به اینکه هزینه درمان نوروفیدبک با توجه به نوع دستگاه و دانش و تجربه درمانگر و متخصص متفاوت است ممکن است این روش درمانی در کلینیک های مختلف با  هزینه های متفاوتی ارائه شوداما هزینه درمان نوروفیدبک در اولین و مجهزترین مرکز نورفیدبک در تهران باتوجه به اینکه از متخصصین کارآمد و با تجربه ای بیش از ١٠ سال بهره مند است برای هر جلسه فقط 200 هزار تومان می باشد. که با این وجود جهت بهره مندی همه افراد جامعه از این نوع درمان و خدمات تعرفه کلینیک نوروفیدبک توانش  زیر قیمت مصوبه علوم پزشکی می باشد.

شما می توانید جهت استفاده از خدمات بهترین مرکز نوروفیدبک در تهران  و دریافت مشاوره بیشتر در خصوص نوروفیدبک و راه های درمان مشکلات و نارسایی های مختلف از طریق نوروفیدبک می توانید از ساعت 9 صبح تا 8 عصر با شماره‌های 8-02166570947 و یا واتس آپ 09304050331  تماس حاصل فرمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در reddit

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *